Van tores Vendras naar Òbidos

5 september 2022 - óbidos, Portugal

Heerlijk geslapen Was best moe na een drukke dag gisteren

Half acht pas wakker Ontbijt en om half negen op pad

Ik kon gelukkig de lange afstand borden volgen en liep nu niet langs N8 maar lekker door de weilanden en het bos.

Op weg naar BomBaral afstand 24 km Het  weer is prima 23 graden en 'n windje in de rug

Op naar de eerste koffiestop 12 km koffie 0,90 cent en 'n broodje 1,75 mooie prijzen

De steentje uit mijn schoenen verwijderd dat heb je gauw in het bos en grindpad om 12 uur gekeken waar ik kan slapen

Het is niet veel wel 2 dure hotels 123,= per nacht ik ga eerst even verder wandelen en nadenken of ik wel door zou lopen naar

Obidos. Het zijn echt serieuze km Het weer is goed enik voel me prima waarom niet Door Bombarral gelopen en even geluncht

En op weg naar òbidos is een stadje waarveel kastelen staan en erg toeristisch Ik ga het zien.

De wolken trekken weg en de zon is heftig aan het worden het is erg warm en de reactie van de benen is voelbaar.

Het zwaar no 5 km te gaan en even 'n pauze met water en 'n broodje na 15 minuten voelt het weer goed.

Toch zijn het echt de laatste loodjes en ik ben blij dat ik in mijn hostel ben pfff

Eerst 'n biertje douchen en even liggen Uurtje geslapen en een wandeling door de stad gemaakt is druk en gezellig

Nu wat eten en nog 'n biertje (smaakt prime na de wandeling) Ben nu weer terug op de kamer blog bijwerken en heerlijk slapen.

De dag voor morgen gepland ga naar Nazaré is aan de kust Ik zie wel hoever ik kom met deze benen.

1. Christa:
    6 september 2022
    Jaap,
    Leuk om dit te volgen
    Mooi kort verhaal
    Geeft goed weer hoe je voel en wat het je kost aan inspanning
    Ga zo door