Van O cruceiro naar Padrón

25 oktober 2022

Vroeg opgestaan  zin in lekker te wandelen

Ontbijt en gaan op weg naar padrón de afstand is niet zo ver maar 28 km en ik voel me prima  mijn loopmaatjes sliepen al ver voor mij uit. Enkele is goed Wel over 4 km gaat het licht omhoog, omhoog richting O Pino/Valga naar 160 meter hoog Langs mooie land weggetjes en grindpad en bos hele mooie dag gewandeld onderweg Irene weer ontmoet samen aan de koffie en broodje en daarna ieder onze eigen weg tot aan Padrón Ik ben  aangekomen in de Alberge is redelijk nieuw met 8 personen (stapelbeden)

Ziet er verzorgd en schoon uit. Na de douche ontmoet ik Matthias en Manuel in de gemeenschappelijke ruimte qengaan even door de stad wandelen en drinken 'n biertje Terug opde kamer doet ieder zijn eigen ding Ik ga even slapen

We eten 's avonds gezellig met elkaar in een mooi klein restaurantje erg gezellig (tapas)

(De slaapplek in O Cruceiro was toch wel bijzonder (dit keer voor mij geen stapelbed) Er was een heerlijke tuin met lichtjes en sfeervolle zitjes en  een zwembadje om lekker af te koelen Ook een pelgrim menu gegeten met wijn en koffie.

Mensen ontmoet uit Tsjechië,  Duitsland, en Noorwegen.  Lekker muziekje aan lekker praten met iedereen heel gezellig. 22.00 uur naar bed.)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl