Pontevedra naar O Cruceiro

24 september 2022 - Padrón, Spanje

De dag gestart natuurlijk met koffie  Ik zou vandaag een rustdag nemen Ik had gehoopt dat ik mijn backpack achter kon laten en vanmiddag nieuw in kon schrijven dat kon niet Ik moest het hostel verlaten  en vanmiddag opnieuw inschrijven.

Ik heb in de stad rond gelopen en dacht te zot voor woorden ik ga langzamerhand verder Koffie en broodje en gestart.

Ik volg de route via San Amaro richting O Cruceiro Heerlijke wandeling vandaag   onderweg veel alberges e  deze spakenburg mij aan Zwembadje Google foodprocessor en k.eine slaapkamers 5 personen In werd gastvrij onthaalt en kreeg een prachtige ka er die ik deel met 3 mensen uit Tsjechië en een uit Portugal Lekker douchen zwembadje zonnetje biertje zeer compleet allemaal.

Wasje gedaan en in de zon Ik sprak ' n mevrouw die met haar man onderweg was endie kreeg blaren onder zijn voet en heel heftig

Is nu naar huis kon niet meer lopen van de pijn Dus alleen verder zo jammer dit

Verder heerlijk diner wijntje biertje enbom 21.00 slapen

Morgen op tijd weer  op tijd weer op ee  nieuwe dag  slaap lekker.