Van lissabon naar loures

4 september 2022 - Torres Vedras, Portugal

Zaterdag avond op tijd gaan slapen 22.00 en vanmorgen vroeg opgestaan 05.45  even onder de douche ontbijten en starten maar

Het was heftig om de straten van lissabon door te lopen langs rechtsaf etc etc en alles gaat omhooggevallen en dan eindelijk de stad uit

Ik moet de N8 volgen richting Odivelas betekent op het randje van de weg met veel verkeer.

Aangekomen in Odivelas 15 km eerst maar eens aan de koffie met 'n taartje heerlijk De backpack is best zwar met 2,5 liter water erbij in. Op naar Loures het blijven maar heftige klimpartijen pff even 'n stop om te kijken of er slaapplaatsen zijn.

Ik bel en bel vol vol en veel geen gehoor dus als ik in loures ben zelf de geen gehoor hostels af en dat kost tijd en weer omhoog en

Naar beneden pff beetje moedeloos Ik ben dus klaar met zoeken e n ga opweg naar het volgende stadje onderweg nog 2 hostels en een hotel bezocht en weer nee en of gesloten . De energie laat het wat afweten eten gekocht bij de Aldi salade en fruit en water (de waterzak is inmiddels leeg. En even in een bushokje heerlijk gegeten,water bijgevuld en weer door De volgende stad is 22 km verder

en de warmte en energie breken 'n beetje op ook de telefoon met de route (onderweg de powerbank aangesloten )begint al best leeg te raken Ik besluit om met nog 12 km te gaaan de bus te pakken (wel 'n 35 minuten wachten)kan max niet zien rijden jammer

En nu in Torrer-Vedras hotel het Stay-Hotel  en heb eerst heerlijk onder de douche gestaan Ik ben er weer De blog schrijven en e en eten Allemaal 'n gezellige avond (Max heeft toch gewonnen lees ik net ).

1. Ineke:
    35 km😱😱💪💪💪💪
  2. Julia:
    Zet hem op!! 👍👍👍👍
  3. Christa:
    Pffff 🤯👍👍👍
  4. Leo Schagen:
    5 september 2022
    Dat is meteen een stevige start Jaap
    De kop is er af op deze manier
  5. Giuliano:
    5 september 2022