Van Tui naar Mos

22 september 2022 - Pontevedra, Spanje

Heerlijk geslapen  en om 08.15 gaan lopen koffie op loop afstand heerlijk en 'n broodje en banaan het is druk op straat met heel veel lopers Omdat we later starten is dat zeker zo Er zijn veel groepen Spanjaarden, met veel dezelfde rugzakken met naam erop Gaan allemaal de camino lopen De weg gaat weer veel omhoog, wel asfalt en langs de weg Is nooit prettig Eindelijk het bos in en de tweede stop is een feit Erg druk hier en heerlijke koffie.

Na 3 km lopen kan je besluiten om via de industrie weg te lopen of heerlijk door het bos Deze keus is snel gemaakt  Bos!!!

Vandaag  eerst was het plan om  naar  O Porrîno te wandelen  km te gaan en eigenlijk was het te vroeg om te stoppen toen wij (liepen samen) en eerst lunchen  in de stad broodje  en salade zijn we  toch naar Mos te lopen  Het weer is geweldig 28 graden en

We zijn allemaal nog fit als we aankomen en .....het is erg warm De Alberge is groot met veel  8  persoons kamers en ziet er keurig uit  Aan de overkant een café  en 100 meter verder 'restaurant Besspoken plaatsen voor 20.00 uur

Even heerlijke douche en rusten even uit de zon  Wakker geworden biertje genomen klein hapje en lekker chillen met een Nederlandse dame erg gezellig.

20.00 eten heerlijke tapas en wijn heerlijk   en er is live muziek op het plein na het eten Kon nog even 'n biertje nemen en lekker slapen   tot morgen