Van Tocha naar Vagos- Aveiro en Aguena

10 september 2022 - Águeda, Portugal

Komt ie,

Vandaag gestart om 08.15 richting Vagos Het hostel was niet  bereikbaar via de telefoon Ik wilde niet via booking.com  maar gewoon zelf doen De eerste koffie om 10.15 en 2 uurtjes gelopen het was fris vanmorgen maarnu begint de zon pittig warm te worden.

Nog geen telefonisch geen contact kunnen maken. Doorlopende maar mijn 2e stop in santo André spreek ik een man die ook de camino heeft gelopen ik vertel van de weinig tot niet uit gezette route Hij heeft geadviseerd het volgende te doen.

Ga naar oveiro naar het station pak de trein en reis naar Aguenda daar kan je beter de start maken is veel beter uitgereikt.

Nou naar oveira is geen optie het  zou 37 km totaal zijn dus...... ik probeer 'n lift te regelen en na 30 minuten lukt dat Zo blij Deze meneer zet me af voor het station. Ik hen een kaartje gekocht En ik kon nog even in de stad wandelen voor de trein gaat Leuke stad met veel terrasjes en eet tentjes.

Ik haal wat salade en ga even heerlijk wat eten met 'n biertje.De trein gaat en in 45 minuten ben ik in Aguenda.

Nu op zoek naar 'n Albergue en gevonden En wat gezellig weer al de pelgrims om mij heen

Ik slaap in albergue Peregrinos St Antonio de Agueda het is schoon en welke gasten Wel in kamers van 4 of 6 personen

Ik ontmoet 2 dames die op weg zijn naar Fatima een uit Borger en een uit Balk met 2 Italianen maken ze nu eten

Ik mag gezellig meeeten  toto zover vandaag .....

1. Francien:
    Goed geregeld Jaap, gezellig weer wat pelgrims ontmoeten 🙌
  2. Ineke:
    10 september 2022
    Dit is het betere werk!!😘
  3. Christa:
    10 september 2022
    Mooi verhaal weer,,en dan een heerlijk etentje 👍👍
  4. Romy cocu:
    Mooie verhalen jaap! Fijn dat je leuke mensen ontmoet 👍dat doe je 😊