Van Agueda naar Alergaria Nova

11 september 2022 - Albergaria-A-Velha, Portugal

Na een heerlijke nachtrust om half zeven opgestaan Er was al bedrijvigheid op de kamer, lekker 'n douche (koud) en banaan eten en onderweg. Er is nl  over 2.5 km een koffiehuis met heerlijke broodjes Ontbijt dus Heerlijke espresso 2x genomen en heerlijk broodjes gegeten Nog 1 km langs de weg en dan lekker wandelen door dorpjes en bossen en prima uitgepeild Over de route zelf is weinig te melden wel wat caminogangers gesproken vluchtig Er was en dame gevallen op haar knie het was wat vuil en pijnlijk maar liep toch door met haar man uit Australië eerste keer en ook gestart in lissabon.

Het was een ontspanne dag en ik was op tijd in de Alberge Albergaria-a-nova ik ben gastvrij binnen gelaten schone kamer prima douche en WiFi  kan niet beter Wasje gedaan en douchen en een biertje en lekker in bed F1 gaan kijken ( leuke race)

Er komen al meer wandelaars binnen en iedereen doet hetzelfde douchen wassen en wat drinken zo grappig

Volgens de eigenaar is er een goed restaurant daar gaan we met veel wandelaars heen

Eenmaal binnen zag ik en vele met mij dat het niet schoon is en de kaart is niets dan maar terug naar de alberge eten wat pizze en pasta gezamenlijk  we drinken een glas wijn op morgen en ieder gaat zijn eigen gang Ik schrijf mijn verhaal en ga slapen tot morgen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl