Van Figueira de Foz naar Tocha

9 september 2022 - Tocha, Portugal, Portugal

Dar ben ik weer,

Opstaan 07.00 douchen aankleden en naar beneden .

Het is heerlijk weer geen wind en het café is 10 meter van het hostel voor de eerste koffie espresso altijd lekker.

Ik mocht de backpack even laten staan Konineen grote shopper hal water en fruit gaan kopen.alles heerlijk vers en sappig

2e koffie met een bruin broodje met gebakken ei Camelback gevuld en op stap het gaat omhoog de stad uit hoger hoger hoger hoger het lijkt niet op te houden na een uur is het eindelijk gedaan met het klimmen Ik zweet verschrikkelijk.het gaat goed De rechterkant van de rug moet altijd de eerste km wennen  aan de rugzak, dan steekt het af en toe.

De rit is saai  afstand vandaag 23 km la gs de weg n 242 en en en toe slingerend afwijken door de nieuwbouw wijken heen

Na 13 km koffie Ik zie nogal bezweet uit en bestel koffie De dame brengt het en kijkt mij eens aan en gaat naar binnen en brengt  korte tijd later 'n bak met appel en peren compôte zonder suiker en wel met kaneel Is goed voor me zegt ze Heel aardig en het smaakt heerlijk.

Als ik heb af gerekend zwaait ze me na.

Nog 10 km te gaan hostel is gereserveerd lekker de tijd Ik ben er en wat zie ik er is een prachtig gevuld  zwembad

Heerlijk vooruitzicht Inchecken  even douchen en ik lig 20 minuten later in het water zo fijn dit.

Even gerust in de zon en koffie gedronken op het terras en eerst 'n uurtje geslapen en de trip voor morgen uitstippelen

Ik heb net gegeten in het testament en schrijf nu mijn verslag.

Fijne avond allemaal groetjes van mij ...