Vandaag van Porto naar Mosteiro de Vairăo

16 september 2022 - Vairão, Portugal

Even terug komen op gister De dag was triest door de regen was niet fijn ik wilde een mooi verhaal schrijven over Porto de regen heeft niet de inspiratie gegevens jammer Toch was( is) het een prachtige stad

Oké nu vandaag heerlijk geslapen en op tijd wakker (ook door de mede slapers) opgestaan douchen en een banaantje en op pad naar het eerste koffie huis het regent weer jammer Even een kopie en aan de wandel eerste 6 km langs de weg en dan door dorpjes (ook veel verkeer) na 9 km even bij de lidl fruit en yoghurt gekocht voor de lunch  en doorgelopen tot 'n koffiehuis.

Als ik aan de koffie zit stopt het met regenen ...heerlijk jas kan uit hoes van de backpack kan a,les weer drogen.

Eer zit een caminoganger uit New York had op eigen rekening deze camino geregeld In Amerika heeft hij 12 dagen vacantie e  dat is het en hij had2 banen en 'nzaterdags baan zo hard werken Ookomdat het in New York zo duur is om te wonen en leven

Indrukwekkend.

De lunch eet ik op een muurtje in het landschap heerlijk.

Het is daarna nog6 km te gaan.

Ik slaap in een voormalig klooster en arriveer om 14.20 uur

Ik kan direct inschrijven en slaap op een zaal voor 4 personen gezellig Even de was en rusten half uurtje

Het is heel mooi weer geworden de was is snel droog  eerst eten en 'n biertje

In het restaurantje  zit een stel uit Brabant en het was super gezellig samen wijntje en biertje en lekker eten samen

Ben nu terug in het klooster schrijf mijn blog en kijk even naar de route voor morgen Ik wandel dan naar PedraFurada

Slaapplaats is Casa d Maria en is weer 20 km lopen heerlijk Ik ontbijt hier in het klooster morgenochtend en probeer om 08.00 op pad te gaan ......Zin in  slaap lekker allemaal.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Francien:
    16 september 2022
    Klinkt als een gezellige dag 👋