Van Rubiăes naar Tui

22 september 2022 - Pontevedra, Spanje

Het was weer een mooie dag Opgestaan om  07.30 en  vandaag 20 km te wandelen naar Tui Het was geen spektakel vandaag  de hoogte verschillen zijn niet echt heftig. Altijd op zoek naar de eerste koffie stop en 'n broodje en dat lukt na 4 km wandelen Altijd lekker.

Het was er druk veel vroege vogels (camino's) en dan op weg naar fontoura De wegen zijn goed beloopbaar en asfalt veranderd in zandpaden  gepalveide wegen  en flinke kiezel veel variatie Dit betekend dat de schoen regelmatig uit moeten om de kiezels te verwijderen (ik wil geen blaren) het gaat goed via Paços 2e stop water en brood komt Tui in zicht Via Valenca  zeker de moeite waard 0m door de vesting heen te lopen en dal ik af naar de en steek ik de rivier de Minho over middels een in begin 19e eeuw gebouwde  ijzeren brug van ca 300 meter over halverwege begint Spanje en het uur tijdsverschil over beetje gek .

In het centrum is een mooie schone slaapplaats Inchecken en en bij de groep aansluiten en de dag doornemen Altijd gezellig onder het genot van 'n biertje,olijfjes chips Lekker douchen Kleren uitwassen en rusten

's avonds gezellig met elkaar eten van alles wat en heerlijk verdelen  wijntje biertje  gezellig en om 22.00 binnen zijn en de lichten uitWeer een leuke dag  welterusten

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leo Schagen:
    22 september 2022
    Jaap, het begint al een beetje op werk te lijken; gewoon lekker vroeg opstaan moe thuiskomen en op tijd naar bed voor de volgende dag
    Leo