VaN lourosa naar Porto

13 september 2022 - Porto, Portugal

Opgestaan om 06.15 Ben nog wel moe maar de benen voelen goed Ik besluit te douchen banaantje eten en te gaan.

Dank voor de gastvrijheid en op pad 1 km  koffie en broodjes kaas en ei Heerlijk na 3 km gaat het erg regenen ik kan schuilen bij een afdak van'n huis het spoe.t even 15 minuten en dan weer helemaal droog regen jasje toch maar aangedaan.

Het blijft een uurtje droog ik loop met mijn regen jack open te warm en dan wederom veel regen in een garage die openstaat weer schuilen Het is niet prettig Ik kom aan in een stadje koffie en broodjes gegeten Ik spreek 'n meneer aan die verteld waar de metro bus stopt Ik doe het ik voel me moe en nat De metro bus gepakt en meegereden tot 'n voostadje van Porto nu nog 6.3 km wandelen

En dan ben ik er eerst even genieten van de omgeving en koop wat fruit en eet dit heerlijk op 'n bankje op.

Ik voel me weer bijkomen dat ik nog6 km mag lopentot de alberge geeft  een goed gevoel .

Ik ben er en heerlijk geducht en een heerlijk bed tot morgen .....